Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zamówienia powyżej 30.000 EURO

Szczegóły informacji

Zakup energii elektrycznej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Skąpe

Finansowanie: Dostawy

Nr UZP: 9294 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-01-23 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-01-23 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2012-01-11 przez Alicja Hoppen-Anyszko

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
 
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) oraz przepisami wykonawczymi
 
GMINA SKĄPE
Skąpe 65
66-213 Skąpe
tel. (68) 3419213
www.skape.pl
 
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Zakup energii eletrycznej
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU zostało zamieszczone w dniu 11.01.2012 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr. 9294 - 2012
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skąpe , Skąpe 65, 66-213 Skąpe, woj. lubuskie, tel. 068 3419213 w. 22, faks 068 3419180.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
 
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup energii elektrycznej do obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Skąpe w następujących miejscowościach: Niesulice, Łąkie, Złoty Potok, Pałck, Cibórz, Skąpe, Błonie, Węgrzynice, Rokitnica, Zawisze,Kalinowo, Ołobok, Niekarzyn, Darnawa, Radoszyn, Podła Góra, Przetocznica, Międzylesie. Rodzaj punktu odbioru: oświetlenie uliczne, liczba punktów odbioru: 38. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 396 579,75 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. - 169 962,75 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 226 617,00 kWh). 2) zakup energii elektrycznej do pozostałych obiektów, w tym: sala gimnastyczna i boisko Orlik w Międzylesiu, sala wiejska w Węgrzynicach, Ołoboku, Niekarzynie, Pałcku, Rokitnicy, Urząd Gminy w Skąpem, przychodnia lekarska w Ołoboku, bud. socjalno-gosp. w Skąpem, przepompownie ścieków w Radoszynie, Międzylesiu, Skąpem, Ołoboku, Niesulicach, Kalinowie, Rokitnicy, remiza w Rokitnicy, Ołoboku, Niekarzynie, Skąpem, Podłej Górze, Darnawie, hydrofornie w Błoniu, Węgrzynicach, Rokitnicy, Kalinowie, Ołoboku, Radoszynie, Darnawie, budynek SZGK w Skąpem, kiosk w Ciborzu, garaż w Skąpem, oczyszczalnia w Radoszynie, oraz placówki oświaty, w tym: szkoła w Ołoboku, Niekarzynie, Radoszynie, Międzylesiu, przedszkole w Ołoboku, Niekarzynie, Radoszynie, Ciborzu, świetlica w Zawiszu, Ołoboku, Pałcku, Darnawie, Skąpem, Podłej Górze, szatnia sportowa w Ołoboku, Ciborzu, Węgrzynicach, klatka schodowa w Pałcku. Liczba punktów odbioru: 65. 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: - Taryfa Cxx: 743 767,50 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. - 318 757,50 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 425 010,00 kWh.). - Taryfa Gxx: 3 918,25 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. - 1 679,25 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 2 239,00kWh.)..
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; - zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENEA Operator Sp. z o.o., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (część 1 zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (część 2 zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg formuły (spełnia - nie spełnia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 3.1) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 3.2), 3.3) i 3.4) winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • inne dokumenty
    zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENEA Operator Sp. z o.o., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (część 1 zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (część 2 zamówienia);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. nr 3.1/3.2 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. nr 4.1/4.2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 5 4) Oświadczenie o niepowierzeniu zamówienia podwykonawcom - wg zał. 6 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. 8 6) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy - wg zał. 9 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2013r. Jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skąpe Skąpe 65 66-213 Skąpe sekretariat.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Skąpe Skąpe 65 66-213 Skąpe sekretariat.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Wójt
/-/ Zbigniew Woch

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Hoppen-Anyszko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Hoppen-Anyszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-11 10:35:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Kincel-Olejnik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-11 11:21:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Kincel-Olejnik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-10 05:47:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
830 raz(y)